NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

DORUČENIE A CENA DOPRAVY

Pri objednávke na e-shope SPELL máte možnosť využiť tieto typy doručenia:

  • DORUČENIE KURIÉROM
    • zadarmo pre všetkých registrovaných užívateľov
    • pre neregistrovaných užívateľov
      • pri platbe nižšej ako 100€ - paušálna sadzba 3,50€
      • pri platbe nad 100€ - zadarmo

  • DORUČENIE / OSOBNÝ ODBER v SHOWROOME a na PREDAJNI - zadarmo
  • DORUČENIE NA ODBERNÉ MIESTA - zadarmo

Ak ste sa ešte neregistrovali, môžete tak urobiť TU a využiť množstvo výhod vernostného programu.

Zoznam predajní, odberných miest, ich adresy, otváracie hodiny a kontakty nájdete TU.

AKO FUNGUJE DORUČENIE S OSOBNÝM ODBEROM?

Ak ste si v procese objednávky zvolili doručenie na vybrané odberné miesto, do predajne, či showroomu, o doručení balíka vás budeme informovať e-mailom. Následne si môžete balík prevziať na vybranom mieste, kde vás počká nasledujúce dva týždne.

Zoznam predajní, odberných miest a ich adresy nájdete TU.

PLATBA

Na e-shope SPELL môžete svoju objednávku zaplatiť týmito spôsobmi pri rôznych typoch doručenia nasledovne:

  • DORUČENIE KURIÉROM:
    • dobierka v hotovosti
    • platba online priamo na stránke v procese objednávky
    • *služba platba kartou u kuriéra zatiaľ nie je dostupná

  • DORUČENIE DO SHOWROOMU alebo do PREDAJNÍ:
    • platba kartou v platobnom termináli
    • platba v hotovosti
    • platba online priamo na stránke v procese objednávky

  • DORUČENIE NA ODBERNÉ MIESTA
    • dostupná len platba priamo na stránke ONLINE v procese objednávky

Platbu na faktúru nepovoľujeme, no v špeciálnych prípadoch môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, kde s Vami radi preberieme možnosti.

PROBLÉMY S PLATBOU

Ak sa stane, že ste mali akýkoľvek problém s platbou, platobnou bránou, ak vám platba odišla z účtu, no systém ju nezaregistroval, alebo ak máte akýkoľvek iný problém, neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis (info@spell.sk), kde situáciu vyriešime.

TRVANIE DORUČENIA, TRACKING OBJEDNÁVKY

Snažíme sa o čo najskoršie doručenie objednaného tovaru priamo k Vám. Proces doručenia by mal trvať približne 3 pracovné dni, pričom Vás o jednotlivých krokoch budeme informovať e-mailom, ktorý obsahuje aj trackovacie číslo vašej zásielky. Polohu svojho balíka tak viete pohodlne sledovať aj vy sami.

Informácie o balíku nájdete vo svojich potvrdzovacích mailoch a po prihlásení do svojho účtu.

POSIELANIE DO ZAHRANIČIA

Posielanie tovaru do zahraničia nie je problém. V procese objednávky táto služba zatiaľ nie je dostupná, no radi Vám vyhovieme individuálne. Pri takejto požiadavke je nutné kontaktovať náš zákaznícky servis, kde kalkuláciu a poslanie balíka radi vyriešime.

PROBLÉM S FUNKČNOSŤOU STRÁNKY

Ak ste našli na stránke problém, ktorý vám bráni v jej riadnom užívaní, pravdepodobne sme ho ešte nezaregistrovali a nevieme o ňom. Neváhajte nás informovať, budeme sa ho snažiť vyriešiť čo najskôr.

ZMENA, ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY PO JEJ POTVRDENÍ

Ak si želáte svoju objednávku aj po jej potvrdení pozmeniť alebo zrušiť, neváhajte nás kontaktovať. V prípade, že sme ju ešte neodovzdali kuriérnej službe, radi vám vyhovieme.

Ak však už bola objednávka poslaná, prosím, použite formulár na vrátenie alebo výmenu tovaru TU a postupujte podľa jednotlivých krokov.

VÝMENA ALEBO VRÁTENIE TOVARU

Ak ste sa rozhodli tovar vrátiť, postupujte podľa jednotlivých krokov, ktoré nám pomôžu rýchlo a bezproblémovo vyriešiť vašu situáciu.

  • Prosím, vyplňte formulár na vrátenie tovaru v pätičke, ktorý nám pomôže presne identifikovať vrátený tovar a dôvod jeho vrátenia.
  • Tovar vložte do krabice (tovar nesmie byť nosený, zabalený v pôvodnom obale a s neporušenými štítkami) spolu s faktúrou.
  • Vo formulári zvoľte spôsob doručenia tovaru (objednanie zvozu z našej strany, alebo poslanie tovaru vami). Ak budete balík posielať sami, pošlite ho na adresu: Denim group, s.r.o., Prešovská 45, 82102 Bratislava, (+421 915 696 901, info@spell.sk) alebo odovzdajte do najbližšieho odberného miesta, predajne, či showroomu. (zoznam predajní, odberných miest a ich adresy nájdete TU). Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku, v opačnom prípade nebude prevzatý.

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE, ALEBO VÝMENU TOVARU?

Ak ste sa rozhodli tovar vrátiť, alebo vymeniť, môžete tak urobiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy ste produkt prebrali.

REKLAMÁCIA TOVARU

V prípade výskytu vady na tovare je vašim právom ho reklamovať.

Ak ste sa rozhodli tak urobiť, postupujte podľa jednotlivých krokov, ktoré nám pomôžu rýchlo a bezproblémovo vyriešiť vašu situáciu.

  • Prosím, vyplňte reklamačný formulár v pätičke, ktorý nám pomôže presne identifikovať reklamovaný tovar a dôvod reklamácie.
  • Tovar vložte do krabice, alebo zabaľte, čistý, suchý a v súlade s hygienickými zásadami spolu s faktúrou.
  • Vo formulári zvoľte spôsob doručenia tovaru (objednanie zvozu z našej strany, alebo poslanie tovaru vami). Ak budete balík posielať sami, pošlite ho na adresu: Denim group, s.r.o., Prešovská 45, 82102 Bratislava, (+421 915 696 901, info@spell.sk) alebo odovzdajte do najbližšieho odberného miesta, predajne, či showroomu. (zoznam predajní, odberných miest a ich adresy nájdete TU). Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku, v opačnom prípade nebude prevzatý.

Po prijatí tovaru vás budeme následne informovať o ďalšom postupe, výmene, odoslaní tovaru, alebo o vrátení sumy.

Doba spätného kontaktu je závislá od času doručenia - nemala by však trvať dlhšie ako 7 pracovných dní.

Akékoľvek otázky, dotazy, alebo rezerváciu iného tovaru nám napíšte na info@spell.sk, alebo vám radi pomôžeme na telefónnom čísle +421 915 696 901.

POUŽITIE PROMO KÓDOV A ZĽAVOVÝCH KUPÓNOV

Ak máte k dispozícii promo kupón, alebo kód darčekového poukazu, stačí si zobraziť nákupný košík a vložiť ho do jednotlivého relevantného políčka pre „KUPÓN“ alebo „DARČEKOVÝ POUKAZ“ a suma vám bude automaticky prepočítaná.

MÔŽEM POSLAŤ OBJEDNÁVKU AKO DARČEK?

Samozrejme, objednávky balíme do špeciálneho balenia. Stačí nám dať vedieť priamo v pokladni pri vypĺňaní údajov a napísať do poznámky v 4. alebo 5. kroku objednávky, že si neprajete pridať faktúru a poslať objednávku ako darček.

NEVIETE, KTORÝ DARČEK JE TEN PRAVÝ?

Naši módni poradcovia vám poradia. Napíšte nám o čo by ste mali záujem a výber budeme s vami veľmi radi konzultovať!

V OBJEDNÁVKE MI NIEČO CHÝBA

Veľmi sa ospravedlňujeme! Objednávky pri balení niekoľkokrát kontrolujeme, no nevylučujeme chybu. Prosíme, kontaktujte nás, vašu situáciu budeme obratom riešiť!